hello , this blog is own to me :)

hello , this blog is own to me :)

Wednesday 2 November 2011

hatiku untukmu

sayang.. yes saia mengaku yang saya teramat sayang MUHD SHAHRIMAN BIN SHAHAR.. nk kata ap un kata la.. ada saya kesah ? ngee~ bila ingt balik first tyme kami kenal.. melalui myspace walaupun satu sekolah. tyme tu form 3.. rajin gak chat n msej.. dya teramat sporting.. tp tyme tu saya KAWAN dengan D.. 

saya ingt lagi macam mana kami boleh kapel.. ye laa sebab saya yang gatal ajak dye kapel.. tyme tu bosan.. ajak kapel pun men2 jee and dy pun terima. uke laa ~ actly tyme tu msih ta dpt lupa D lagi..  dya pun niat main2 so kami go on je laa.. tataw lak yang dy dah serious gn saya.. then ada satu peristiwa yang buat saya ptus gn dye.. saya taw.. ramai KAWAN-KAWAN saya kata saya macam2.. dowang taw kata jee.. penah dowang rasa apa yang saya rasa ? kekadang saya pikir juga.. yang mana kawan yang betul2 IKHLAS kawan dengan saya n yang mana kawan yang BERPURA-PURA kawan dengan saya.. tape la.. saya diamkan jee laa.. oke tutup sal KAWAN n sambung sal CINTA :) 

a week later saya rasa kehilangan sangat.. tyme tu baru saya taw yang saya sayang dye. then saya hantar lagu korea (x ingat tajuk ) lagu tu bermaksud jangan pergi tinggalkn aku.. kajima..kajimaa.. then kami pun continue our relationship.. sampi la sekarang.. banyak juga dugaan n masalah yang kami ada.. but its uke.. he is nice n will never let me go.. i trust him.. 

walaupun dye tak berapa ensem bagi orang lain tapi dye tersangat ensem n comel bg saya.. dia suka usik saya.. suka dengar bila dye gelak (bersungguh-sungguh) suka bila kami bersama.. cara dye layan saya.. cara dye pujuk saya n kekadang dye suka bg saya sakit aty.. bila dye tangkap gambar, dye suka tunjuk gigi 3000 dye tu.. taw la mahal.. dye pencinta haiwan.. macam2 dye ada.. kucing.. arnab.. n ayam belanda.. he really love his cats :) BUT yes !! AKU SAYANG HANG SANGAT-SANGAT SHAHRIMAN SHAHAR !!! tolong jangan lepas saya walauapapun terjadi.. sebab saya mang akan mintak clash if tension or marah.. tataw la knpa pngai mcm tu.. tapi u know me well kan sayang.. :) mak ayah n family saya restui hubungan kita.. kalau ada jodoh, tak kemana sayang :)



p/s : sayang.. iloveyou sangat2 :)

No comments:

Post a Comment