hello , this blog is own to me :)

hello , this blog is own to me :)

Friday, 14 October 2011

kerana mulut, badan binasa :)

hot gn aq ?? aq penyebok ? apa lagi nak kata ??
sedar la sikit diri ko tu sama.. mang aq penyebok pun.. mang aq jahat pun..
nak cakap apa g ?? erm.. mybe mulut aq lancang kot..
aq sedar perangai aq mang cam %&^(*&

tapi kan.. sedar la sama diri ag tu.. 
pernah ka ag sedar yang mulut ag tu macam longkang ??
gan cezen ag bole la ag nak kuang ajaq.. 
bukannya sekali aq degar sal ag..
nk kata ap g sal aq pun kata la weyh..

sejahat-jahat aku pun aq bole respek orang lain lagi..
seblur mana pun kawan aq..aq qety la cakap elok-elok..
sesakit hati mana aq pun..semarah mana aq pun..setension mana aq pun..
aq qety kawal otak aq..
aq qety pikir sapa yang patut aq marah n sapa yang patut aq uke..
neyh tak.. men bantai je.. yang tak salah pun kena.. 

ko tayah la dok nyebok sal duit kut tu..
bukannya ag yang pegang.. ramai g ah yang ta bayaq..
wat supa aq tadak wit nak pay..
sekurang-kurangnya aq qety bayaq wit orang bila aq hutang gan dye..

dah la k.. aq mintak maaf law aq mang mnykitkan aty ag..
kita nak SPM dah kan.
so pepndai la pikir.. aq brubah.. ag pun berubah la k..

ag untung ad kawan bek mcm m**
jgn la lepas k.. sekurang-kurangnya dy sayang ag..
jangan jadi macam aq.. aq ta ramai kawan..
yang kawan pun kekadang ambik kesempatan jee..
jelez jugak tengok korang ada kawan baek..
tayah la dok gado gn benda2 mcm neyh..

p/s : sapa2 yang bc blog neyh.. aq nk minta maaf if ad skitkan aty.
tegurla aq k.. :) bumbum

No comments:

Post a Comment